Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har altså fått en baby (nå 6,5 mnd) som er verdens enkleste å håndtere. Spesielt når jeg leser her inne hva folk sliter med. På dagtid sovner han i løpet av ett minutt i vognen sin, har alltid bare kunne legge han i vognen og han sovner. Om kvelden når jeg legger han, snur han seg rett over på siden og sovner, hører ikke noe mer før smokkutfall om noen timer, el. mat en gang midt på natten. Legger seg uten melk. Sover til 07:30 Han elsker å kjøre bil, blir glad bare jeg setter han i bilsetet, har til dags dato aldri grått i bilen, bare sovet og sittet å pludret. Han elsker å dra på butikken eller til byen, eller på besøk, da er han storfornøyd, kikker rundt og smiler til alle han ser. Han er verdens blideste gutt!! Og har vært det siden han var 4 uker. Har hatt ett par netter etter han ble 4 mnd hvor han har tullet litt, men det er ikke ofte, og klager IKKE på det. De første 4 mnd var en drøm, jeg var storopplagt, masse energi, med en baby som sov masse på dagen og masse på natten. Jeg hadde gruet meg SÅ til nattevåk og slitsomme dager med gråt og helvette. Jeg måtte bare få ut litt hvor stolt og heldig jeg er. Synes veldig synd på de som sliter med nattevåk, kollikkbarn og andre problemer, og jeg VET hvor heldig jeg er. MEN jeg er også innstilt på at ting kan forandre seg, kanskje han holder oss våkne natten igjennom om en stund, han kan bli vanskelig og sta, kan bli rakkerunge uten like, men det får vi ta evnt. når det kommer. Nyter han så lenge han er den engelen han er!! Tror ikke jeg tør å få ett barn til, for da kommer det nok til å bli helt motsatt!
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 ...eller kanskje han blir en krevende tenåring, hehe....Neida, bare tuller. Så hyggelig å høre noen som er så fornøyd og glad og nyter at alt går så greit! Synes på mange måter jeg har vært heldig selv også, selvom jeg ikke har hatt det så enkelt som du beskriver da. Men jeg har i allefall fått en unge som er både frisk og veldig blid (stort sett) og helt nydelig. Men soving......puh....det har aldri vært hennes greie liksom..... Har vært så vanskelig å få henne til å sove og umulig å få henne til å sove lenge av gangen. Våkner av den minste lille lyd og har et LANGT stykke å gå før vi nærmer oss sove-hele-natten.....Sover hun i vogna kan man hvis man er veldig heldig få henne til å sove mens vogna står stille, men som regel våkner hun når vogna stopper...Altså ikke lett for mamma å slappe av når tulla slapper av....
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Ja det er så ufattelig mange som sliter med sovingen på babyene, og jeg liksom venter på min tur.. den har ikke kommet ennå. Selvfølgelig har du vært heldig også, alle som har muligheten til å få barn er heldige, det er så fantastisk. Noen barn er mer krevende enn andre, og som du sier, kan hende gullet mitt blir en ekstremt krevende tenåring..hehe.. noe må jo vi få slite med også! Mulig jeg er litt premenstruell idag.. litt lettrørt og synes jeg er verdens heldigste som er mamman til lillegutt!
SexyLubben =D Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Min er 8 mndr, og akkurat lik din. Bortsett fra at han hater bilen, men slår seg til ro etter 10 min med sutring(ikke gråt). Utrolig deilig å ha et slikt barn, men jeg tror jeg kommer til å få sjokk hvis jeg får flere...
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Hehe.. ja enig.. det er jo ikke mulig å få to sånne barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå