Mamman til gullet og klumpen Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Syns Albert er fint, men tror jeg vil ha det i dobbeltnavn. Trenger noen tips til hva slags navn som kan passe til? Ønsker tips hvor Albert både er første og andrenavnet.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Albert er tøft Albert Lorentz Albert Martinius Albert Olaus Albert Oskar Albert Kornelius Albert Oluf Mads Albert Mons Albert Lars Albert Birk Albert Tor Albert Jens Albert Nils Albert
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Albert Kornelius likte jeg, hadde en tippoldefar som het Viking Kornelius. Albert er oppkalling, så da kan det bli dobbelt opp. Om noen andre har forslag, så tar jeg gjerne i mot )
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Albert Johan Jon Albert Albert Tobias Hans Albert Albert Aleksander Tor Albert
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Min personlige mening er at det kan bli "for mye av det gode" når du bruker to navn som oppkalling - synes barnet bør få et eget også. Mulig jeg er "sær".. Albert Emil (lang i) Hans Albert Ole Albert Jon Albert Jens Albert Albert Martinius Albert Kristoffer Albert Olai Albert Nikolai Albert Andreas Albert Johannes
Vannmann35 Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Albert er også et etternavn, så jeg ville ikke brukt Albert som andrenavn. Hva med: Albert Olaus Albert Johan Albert Olai Albert Leander Albert Nikolai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå