Smånetta 14.mai Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 I går var jeg ute og kjøpte lekematte til babygutten min fordi han ikke har helt ideele forhold i babygymen. Når han kom ut på åpent gulv, ble han kjempeivrig. Han har sikkert doblet tiden på magen og har knekt koden på å rulle fra rygg til mage så nå går det rundt både frem og tilbake. Til middag i dag, satte vi han i skråstolen ved enden av kjøkkenbordet som vi gjør hver dag. Det syntes han var noe tull og satt seg opp i stolen med rak rygg. Han er fire mnd og en uke så jeg synes han er ganske flink, ja.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 kjempeflink baby! Så morsomt!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Så morsomt! Gratulerer Hvor kjøpte dere lekematte?
Smånetta 14.mai Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Kjøpte den matta som er på tilbud på xxl sport. Den er litt smal, men gjør nytta.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Ja virkelig Min liker seg faktisk på gulvet, så vi bør nok få kjøpt oss en deilig matte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå