Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som lager/ har laget dette?

Noen som har noen tips å komme med? Tenker å starte med det, men har så liten fantasi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og vil ha tips!!!!:) har kjøpt inn masse stickers, ark og diverse temahefter men sliter med å komme i gang...

Har også tatt vare på alle gratulasjons- kortene hun fikk da hun ble født. Mange fine motiver på de som kan klippes ut:)

Skrevet

Så lurt da! Har tatt vare på gratulasjonskortene jeg også. Kanskje jeg skal gjøre det jeg også:) Hva er temahefter? Ganske ny på dette så jeg har ikke helt fått med meg hva som finnes "der ute" :)

Skrevet

Heter vel kanskje ikke temahefte men kom ikke på noe annet i farten:) De selger pakker som inneholder ark, pynt og diverse til f.eks. bursdager, jul.... Er vel egentlig beregnet til å lage egne takkekort o.l. Ta deg en tur innom Nille:) jeg har ihvertfall handlet en del billige stickers, temahefter der

Sjekk ut http://web.scrapping.no/j/

Skrevet

Der finnes store permer med plastlommer i.. Og det finnes en maskin som du kan trykke ut bokstaver med.. Fotoknudsen.no har dekorsakser.. Kjøp ark og lag bakgrunn, lim på bilder og tekst.. F.eks: badestund, kosestund, mat (spise på egenhånd), ut på tur, fot- og handavtrykk osv.. Noen plasser finnes også grupper med folk som samles for å dele litt kreativitet og tips.. Vet ikke hvordan du kan finne en sånn gruppe der du bor, men du kan jo forhøre deg litt.. Det er så morsomt og spennede å scrappe.. Har ikke kommet så godt i gang selv heller, men har tankene klare, er bare å gå til innkjøp..

Jeg lagde takkekortene etter dåpen selv.. Har fått mye skryt for dem :)

Lykke til, å hvis du kommer på noe skikkelig lurt, så må du dele det med oss :-D

Skrevet

Anbefales! Det er skikkelig gøy! Som inspirasjon kan du gå inn på papirgleder.no og på kreativesider for eksempel, scraphaugen.no... Det er masse sider å gå inn på! Du kan også gå på Narvesen å kjøpe deg Scrappe-blad, de er ganske dyre, men veldig inspirerende. Det norske heter Vi Scrapper, men jeg syns de utenlandske er bedre... Hver sin smak dette!

Lykke til! Det er skikkelig gøy når du først har kommet i siget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...