Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Han stod i mellom mammas (meg) ben, mens mamma satt på gulvet i går med ansiktet mot meg. Vi klappet og sang bake søte og lille petter edderkopp, han holder i hendene mine når jeg klapper, så slapp jeg og tror du ikke gutten på 6 mnd slår hendene sammen og ler høyt!! Det var så morsomt!!! Han stod å klappet masse alene, og syntes det var så morro. Det ble riktig nok ikke mye klappelyd siden han ikke retter ut hendene når han klapper, men han klapper så god han kan!!! Han gjentar suksessen hvis vi bare klapper litt foran han nå. Det er helt sprøtt!!
millie+2klumper Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Så søt:) Gleeeeder meg til gutten min blir så stor og:) selv om tiden egentlig går altfor fort og jeg helst vil at han skal være baby leeenge også
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 ja tiden går vannvittig fort!! Morsomt, men også litt småtrist når du innser at de snart ikke er babyen din lengre! De er så deilige!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå