Gå til innhold

Noen med erfaring fra bokklubben.no her? Klageinnlegg...

Anbefalte innlegg

Det ringte en selger til meg da småen var 5 mnd gammel... Ville gi meg gavekort på 750 kr hvis jeg ble medlem.

Jeg sa at for det første er han 5 mnd gammel, så jeg ser ikke helt nytten. For det andre glemmer jeg alltid å avbestille, så jeg får bøker jeg i utgangspunktet ikke vil ha.

Han fortalte at de tilrettelegger bøkene de sender etter alder på barnet, slik at bøkene jeg kom til å få var type stoffbøker, pekebøker osv, ment på babyer.

Han sa også at de sendte mail for å minne om evt avbestilling, så det trengte jeg ikke å tenke på.

For det første har jeg IKKE fått noe gavekort på 750 kr. Det eneste jeg har fått i posten fra bokklubben.no (inntil jeg nå fikk pakke) , er generell reklame de sender til alle husstander med barn.

Jeg har heller IKKE mottat noe mail om at det snart kommer pakke, og at den evt må avbestilles.

Toppen av alt er at bøkene som kommer er 2 bøker om forelskelse, som sikkert passer til barn i skolealder. Tror ikke min lille pjokk på 8 mnd har så stor interesse av bøker med stor skrift, uten bilder....

Så skal jeg da ringe kundeservice for å klage, og står i kø i 30 minutter 3 dager på rad uten å komme igjennom.... Det går heller ikke an å henvende seg til dem via mail. Og med de kostnadene det er å stå i kø på slike telefoner, lønner det seg sikkert å bare betale regningen... Men jeg ønsker ikke å være medlem dersom det er slike bøker vi skal få.

Jeg føler at jeg ble kunde på feil premisser, og har blitt lovt masse som ikke stemmer... flere med erfaring??

Fortsetter under...

har du ikke fått en gavekortkode på mail? det fikk jeg en uke etter jeg meldte meg inn. Denne bruker du til å betale med på boklubben.no.

Du kan sende mail til dem via din side på bokklubben. no de bruker å svare i løpet av et par dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...