Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har stivkrampe sprøyte fra skolen. Er veldig hoven rundt kloret. Må legge til at jeg er ganske så allergisk mot hund så kan jo bare være derfor. Noen som har spurt jordmor eller lege om dette?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det skal ikke være noe problem. Har du en antiseptisk salve, så smør litt på. Det er vanlig å bli rød og hoven rundt et kloremerke, særlig om du er allergisk.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Dersom det har skjedd i ettermiddag, så er det røde/hovne bare irritasjon/førstereaksjon på en skade. Som om en slår seg og får "donald-kul". Ikke betennelse. Siden du sier du er allergisk, så kan det kanskje ha sammenheng. Det er bitt som er farlig(både for gravide og ikkegravide), ikke klor. hehe.. jeg hadde et teit svar på tunga da jeg så overskriften; "ja, puppene kan dette av, og da kan du ikke amme;)"
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Takk for svar! Begynner jo å lure når farmora mi sier det er farlig med bitt og klor for fosteret. Rabies osv. Jeg mente at vaksinene man får på skolen holder i massevis. Men man må vel kanskje huske på at de eldre ikke er like oppdatert som oss når det gjelder sånt..hehe HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Vi har ikke Rabies i Norge:) Vaksiner og karantene, vet du.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Nei!Bikkja mi klorte meg kraftig på magen da jeg var gravid i 34uke. Ble nervos og dro til sjekk. Men ingen fare mente dem!Og babyen min er helt frisk og fin den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå