Gå til innhold

Da har jeg vært inne til insamasjon i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hadde jeg en eggpose på 21mm, en på ca 18mm og en på ca 14mm! Dette blir suuuuperspennende! :-D Sykt vondt i magen, og masse bra EL-slim i følge legen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

det har jeg å, spennende hehe

har du gjort det før eller første gangen for deg å?

Skrevet

*stjernebaby ønskes* Det er andre aih for meg...

Skrevet

åja, åssen gikk d første gangen?

lykke til videre

Skrevet

Forrige gang var negativ, desverre... Da hadde jeg bare en eggpose, nå hadde jeg to store og en litt mindre...

Skrevet

Ja, håper det! :-D

Skrevet

Lykke til :o)

Skrevet

Lykke til, kjenner igjen nicket ditt fra tidligere da vu hang ut på "bli gravid",- mitt forrige nick var tutta: ) Husker du meg?

Lykke til med AIH, det blir spennende å se om det funker.

Tvi, tvi :!

Klem

Skrevet

Så bra.. lykke til videre..

Jeg skal begynne på tablet til uken og sprøytene og antagelig insamasjon man/tir.. spent på dette, da det er første gang..

Skrevet

Hei Luna håper! Ja, husker tutta! :-) Det har ikke klaffet for deg enda heller? Satser på at det går bedre nå da! :-)

Masse lykke til zone05!

Og tusen takk for lykkeønskninger, alle sammen her, og lykke til til dere også! :-D

Skrevet

hei

hvordan går det?

har du merka noe? noen symptomer?

har du fått vite om d var noe eggløsning?

:)

Skrevet

Tror jeg hadde EL for jeg hadde masse EL-slim og vondt i magen i flere dager... Skal ta blodprøve for EL på onsdag... Brystene mine er like ømme som da jeg sansynlig vis hadde EL, det er nok det eneste... Men nå har ikke jeg mens eller EL til vanlig, så jeg vet ikke hvordan brystene er under normal syklus...

Skrevet

hehe

dette var jo nesten som å spørre meg selv :)

jeg har heller ikke mens eller el til vanlig, så er liksom ikke så lett å vite om man kjenner de riktige tingene og hva som liksom er normalt...

hadde litt vondt rett etter inseminasjonen men har ikke hatt noe stikking som jg kjente sist jeg ble gravid (mn mistet)

puppene er ømme her også, så jeg begynner nesten å lure på om det kanskje går riktig veien?

eller om jeg bare lurer meg selv...

er neimen ikke så greit ass hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...