Gå til innhold

Hvor tidlig testet dere positivt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvor tidlig testet dere positivt? Hvor mange tester brukte dere? CB tester? er litt usikker på om jeg er gravid, selv om jeg testet negativt i dag morges..Om jeg er gravid, er jeg bare 3+5, men er det for lite HcG til å slå ut allerede? Venter mensen i dag, så er litt forvirret..

Takker for svar :)

Fortsetter under...

Jeg testet meg første gang 5 dager etter mensen skulle ha kommet, og da var den positiv. Brukte bare én test jeg, den ikke-digitale som de har på apoteket.. Det kom klar blå strek ganske raskt.

Hvis du er gravid har kroppen din begynt å produsere hcg nå, men ja det kan være for lite til å slå ut foreløpig.

Blir spennende for deg de neste dagene! :)

ja! Men det som er er at jeg hadde første mensdag i siste mens den 22.aug. Så hadde jeg sex natt til 7.sept. ifølge kalkulatoren på barnimagen.no og babyverden.no så står det at unnfangelsen fant sted rundt 6.sept og forventet termin lengde er 3+5 i dag. Jeg har vanlig syklus, altså 28 dager og skulle hatt mensen i dag. Derfor testet jeg i dag tidlig, men den slo ut som negativ. Jeg føler meg gravid, altså helt annerledes enn vanlig. Jeg eter mer, er kvalm, har halsbrann, trøtt, lite energi, følsom osv..men likevel så viste den negativ.. Som sagt skulle jeg hatt mensen i dag, men den kommer ikke..Har hatt litt murring der nede, har gått med bind, men ingen tegn til mens.. er såå redd for at den plustelig skal komme =/

Jeg testet dagen etter at jeg skulle hatt mensen, og den viste såvidt en svak blå strek.. men den var så svak at jeg ikke var sikker på at det var fordi jeg var gravid den kom opp:P hehe... Men på ordinær UL så ble termin dytta tilbake 2 dager, så jeg var vel 3+5 da det såvidt vistes på en sånn helt vanlig test kjøpt på apoteket:) (trodde jeg var 4+1 den gang da..)

Jeg testet meg med CB vanlig test fem dager før jeg ventet mens, den var veldig svak pluss tegn. Så jeg tok en ny noen timer senere for den var så svak. Denne var litt tydligere + tegn men fortsatt litt svak. Egentlig viste jeg vel at det nå var positivt. Men gikk alikevel å kjøpte CB digital test i dag og den er jo så tydelig. "Gravid" kom i bildet :) Super lykkelig!

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...