Gå til innhold

Bim treff på dyre spisesteder?

Anbefalte innlegg

Jeg synes at bim treffene blir lagt til ganske dyre plasser.

Noen som synes det er galt med en pizza plass, eller andre rimligere steder?

Jeg skulle gjerne vært med på de dyrere plassene, ikke noe galt med det, men jeg kan da ikke være den eneste blivende mammaen her inne med en slunken lommebok, og litt andre prioriteringer for tiden?

Ville bare lufte det litt, og høre om andre også kunne synes det var greit med en enklere plass og ikke så dyrt:)

Mener ikke klage, jeg skulle som sagt gjerne hatt råd til de plassene som har vært og er planlagt.

Jeg signerer anonym så ikke alle vet hvem fattiglusa er.. hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138718025-bim-treff-p%C3%A5-dyre-spisesteder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hey:)

Jeg må si meg helt enig, jeg har egentlig heller ikke rå til å dra på disse treffene siden de blir lagt til dyre fancye spise steder.

Jeg syns kanskje ett treff på peppes eller noe lignende hadde vært helt greit så slipper man å blakke seg helt for å bli med (oss fattiglusene iallefall:P) Jeg ahr iallefall nok utgifter å litt andre prioriteringer med pengene for tiden enn å spise på disse stedene.

syns d er synd d skal være slik å håper vi kanskje kan legge det til ett litt "mindre dyrt" sted neste gang?

Mener ikke mcDonalds eller burger king lixm, men kanskje peppes, eller TGI fridays eller noe slikt? noe som vi "fattige studenter" har råa til oxo:)

Har jo så lyst å bli med å treffe dere alle vettu c",)

Klemklem

Okei, siden det er så mange som også føler som jeg skal jeg ikke signere anonym denne gangen hehe!

Jeg synes ideen om cafe var kjempe lur, for da som sagt kan man velge kun en kaffe eller noe å spise:)

Ja, da er det vel bare å lage et forslag til treff snart da:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...