Pusejinta Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har slitt med ammingen fra dag en. Lille Håkon ble bare liggende å tygge på puppen min isteden for å suge så jeg ga opp etter å ha prøvd og prøvd. Prøvde også ammeskjold, men det bare datt av. Men nå 6 uker etter at han ble født pøvde vi puppen igjen, da i liggende stilling i senga..Jamen meg så klarte vi det og nå bare øver vi og øver vi både liggende pg sittende:) Skal bli deilig å slippe all den pumpinga, vask og koking av flasker og ikke minst å stå opp om natta for å varme melk Herlig
anette&tutta mari :) Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei - så flott:) Jeg strevde voldsomt den første uka jeg og hysterisk som jeg var trodde jeg jo at tulla skulle dø av sult og tørst - fødte 23 juli og det var ikke akkurat kaldt den uka! Men det gikk seg til her og og vi koser oss begge med at ammingen går så fint!
Pusejinta Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 å så flott da Det er ikke alltid like lett å få til sånne ting som man tror. Er noe man virkelig må ove seg på og så går det stort sett bare bedre og bedre hvis mor og barn samarbeider godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå