Gå til innhold

Hvor mange skal føde på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en tråd med de som skal føde på Ahus, så da begynte jeg å lure på hvor mange andre enn meg her inne som skal føde på Ullevål?

Skriv gjerne om du skal på A, B eller ABC klinikken.

Jeg skal føde på avd. B.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde på Ullevål.

Har fått plass på føde A, men siden jeg

fødte på føde B sist, så lurer jeg på å spørre om

å få byttet til den denne gangen også.

Har termin 18,.januar.

Hva med deg?

Skrevet

Jeg skal også føde på Ullevål, barsel A (eller hvordan er denne terminologien egentlig?). Terminen min er 1. januar, så veldig spent på om det blir 2008 eller 2009 baby =)

Skrevet

Jepp, Ullevål avd B. Termin 21. jan.

Skrevet

heia:) jeg har fått plass på ABC avdelinga, men dvs at hvis fødselen starter mer enn tre uker før termin eller må settes i gang får jeg plass på B:) veldig spennende tid vi går vi vente nå:) har termin 8 januar.

Skrevet

Termin 22.januar. Har fått plass på B avdelinga. Men har søkt og venter på svar fra ABC. Håper jeg får plass der!! :)

Skrevet

Glemte visst å skrive det, men jeg har termin 24. januar. Det ser ut til at kanskje noen av oss kommer til å være inne på barsel samtidig:)

Skrevet

Har også på avd B, Termin 15.jan. Skal ha keisersnitt, så d blir vel ca 1 uke tidligere.....

Skrevet

Jeg har plass på A, termin 9. januar

Skrevet

Jeg skal føde på Ullevål på avd. B. Termin er 5. januar:)

Har noen vært på kurs eller omvisning der?

Skrevet

Hei,

Var på kurs der høsten 2005. Dette var helt ok, greit å ta med partner på. Fødte også på avd B sist, fikk kjempeflott oppfølging på barselhotellet i forbindelse med ammeproblemer, barseltårer osv osv. Alt i alt veldig fornøyd :-)

Skrevet

Hadde min første time hos jordmor i dag. Jordmoren min jobber til vanlig på avd. A på Ullevål. De som får henne er i alle fall kjempe heldige. Hun var utrolig ålreit. Hun har forresten en del av kursene på Ullevål, så jeg håper hun har kursene jeg skal på i slutten av november.

Skrevet

Da har eg fått byttet til avd.B.

Hadde B sist, og føler meg på et vis tryggere ved å

komme tilbake til et sted jeg kjenner :)

Termin 18.januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...