Gå til innhold

noen med dårlig erfaring å kjøpe på finn.no?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle kjøpe et produkt og satte inn penger forrige mandag, har enda ikke fått varen, hun sier at ungen er syk og på sykehuset derfor har hun ikke fått sendt den enda,hvor lenge skal jeg være tålmodig?Gått ti dager siden pengene var på kontoen hennes, har jeg noen rettigheter i det hele tatt om det viser seg at je gikke får varen?Brukte ikke betalingsgaranti.

Fortsetter under...

Du kan jo gå til politiet med saken dersom hun ikke sender varen. Gi henne en frist til for eks mandag fk, og be henne maile deg sporingsnummeret på varen - sånn at du vet at hun har sendt den. Dersom hun ikke følger opp er det jo bare å gå til politiet og anmelde henne for svindel. Hun bør jo innen da ha kunnet finne en løsning selv om ungen er syk...

Jeg har fått svar på sms og sånn fra henne,og jeg sendte meld sist gang at hun kunne få et familiemedlem eller ei venninne til å sende pakka og jeg fikk svar at det skulle ho ordne...men 4 dager senere har jeg enda ikke fått noen lapp i posten

Ja, jeg vet bare fornavnet hennes og på det mobilnr hun sender meld fra står det ukjent nr....men jeg satte inn penger på et kontonr hun oppga og det stod på en mann, sikkert sambo eller noe.På finn stod det adr hennes,men den annonsen er jo borte nå og jeg husker bare at det var oslo og det er jo stort hehe...

Annonse

Ja det tenkte jeg ikke på at det tar tid med norgespakke, for jeg måtte betale 125 kr i frakt og det er sikkert norgespakke....hm, får håpe det ordner seg

Jeg har jo mulighet til å anmelde ho da, så helt trygt sitter ho jo ikke, jeg har kontonr og tatt vare på meldinger og sånn der det står at hun skal sende varen og at hun har mottatt pengene jeg har satt inn.

Ta en liten hvit løgn.

Det gjorde jeg da jeg var i samme situasjon som deg.

Jeg skrev til vedkommende at om jeg ikke fikk noe bevis på at pakken faktisk var sendt så kom jeg til å gå videre med saken, og at jeg hadde muligheter til å gjøre det siden jeg jobber som politiadvokat, bla bla...

Jammen ble pakken min sendt av gårde dagen etter!

Men stol ikke på noen, det er farlig, spesielt på finn tror jeg.

Har det omvendt jeg nåda.. Selger barnevognen min på finn.no, og har mailet frem og tilbake med ei som ville kjøpe den. Hun sjekket ut porto og alt så virket som en seriøs kjøper. Nå står vogna klar til å sendes, og vi avtalte betalingsgaranti, men får nå ikke noe svar med adressen hennes, og ikke setter hun igang betalingsgarantien heller.

Synes liksom det er frekt å selge vogna til noen andre, i tilfelle jeg skal få svar like etter...

Annonse

Jeg sendte en meld til hun igår kveld og idag tidlig svarte hun at hun skulle sende den rett over helgen, jeg får sende meld mandag og høre, lang tid bruker en norgespakke på å komme fram?je burde ha den til neste helg da? God den ideen med å si jeg er politiadvokat, men jeg er redd hun gir meg pengene tilbake, bra sjølsagt det, men det er det at varen jeg skal ha koster 3000 ny og hun selger den med lapper og alt på ny for 1500 kr og jeg vil helst ha den varen hvis ikke får jeg ikke råd til å kjøpe akkurat den jeg har sett meg ut, den er bare så fin...

Handler mye på finn.no og betaler som regel alt på forskudd. Har aldri hatt noen problem.

Selger mye også, og av og til sender jeg før jeg får betaling slik at de får prøvd varene itilfelle det ikke skulle passe. Har alltid fått betalt da også.

Men selvsagt, det finnes jo svindlere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...