Gå til innhold

Er det bare meg eller????

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Har vært hoven i magen siden uttaket. Forrige runde ga dette seg ved mens. Nå føles det som "alt" bare er der inne. Vekten har også økt den siste tiden. Jeg er jo gravid, men bare 5 uker på vei.

Er det ikke litt tidlig å begynne å legge på seg og at magen vokser??????

Jeg spiser akkurat som vanlig. Sunn mat.

Noen flere som har det sånn???

Fortsetter under...

Hehe, ganske så likt her også :)))

Jeg klarer egentlig ikke å springe, føler det er noe som er løst nedi magen. Og nesten alle buksene mine er for stramme nå. Fant en i dag som var deilig vid i livet, men tror jeg må gå til innkjøp av en ny bukse ja...

Møtte på ei jeg ikke har sett på lenge i dag, jeg sa jeg var gravid. Og gjett hva hun sa? Ja det ser jeg nå som du sier det. Huff, hjeeelp ;)

Virker som og jeg kommer til å bli megastor til slutt når jeg ser hvordan det ser ut nå, hehe.

Prøver å spise litt sunt jeg også, men må innrømme at det går ned enten is eller sjokolade hver dag, men ETTER maten da ;)))

Heia :)

HER Å... hadde ikke uttak, fryseforsøk denne gang. Å jeg har begynt å få en "bul" over livmoren..... går bare i jogge bukse...

å jeg er bare 4 + 3 i dag.

Samboeren sa me store øyne i går morges da han strøk forsiktig over : Dæven ka bul du ha fått :P hihihi

Annonse

Åh dette var godt å høre jenter;-) Er verst her også utover dagen og kvelden. Men som du sier ikø29 så er det gøy og herlig med alle forandringene. Men hadde bare lyst å klare å skjule magen til jeg vet om dette går bra. Ikke så kult med spørsmål når en er 5 uker på vei. He he;-)))

Askepott: Du har lov å spise litt is og sjokolade nå. Du feirer jo.

He he;-) Uff, vi må vel prøve å være litt flinke til å spise riktig. Må jo ta vare på disse små spirene våre så de kan vokse seg sterke der inne. Har ikke kjent noe særlig de siste dagene så håper de har det fint der inne.

Du må ha en riktig god helg Askepott og alle dere andre også.

Varm høstklem til alle gravide skjønne jenter her inne:-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...