Kira77 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Var hos gynekologen idag, og nå ble jeg henvist til UNN, for videre utredning og evt prøverør. Litt lettelse at ting er igang, selvom jeg selvfølgelig håper at vi skal klare det på egen hånd før prøverør blir nødvendig. Blir en spennende tid framover, jeg veit jo ikke så mye om hvordan dette foregår sånn reint praktisk. Men nå er vi ihvertfall på vei:-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Lykke til md utredning og evt assistert befruktning. Håper de lykkes :-) Klem!
sniljente2 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 heisann,så fint at det skjer lit tid fremover for dere nå.hvor mye vil det koste .kan du gi meg litt info er du snill.har bare prøvd pergo.på forhånd takk og lykke til.
Kira77 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Veit ikke hva det vil koste jeg. Er det ikke maks 18000,- i egenandel i det offentlige da? Vet ikke veldig mye om prosessen ellers, hvor lang tid det tar o.l. Jeg har også gått på pergo, og dessuten har jeg litt lutealfaseissues. Tenker veldig mye på å bli gravid for tida, og det er veldig slitsomt. Håper at det blir litt lettere nå som de prosessene som skal igang er igang:) Lykke til dere også!
sniljente2 Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 tusen takk for info.kjekt å vite mine valg vettu.stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå