Kine71 Skrevet 18. september 2008 #26 Skrevet 18. september 2008 Heia Frøya! Nå er det nok din tur! To små gull-egg som er 8-delt høres jo lovende ut. Jeg xxxxx fingrene for deg nå. Lykke til :0)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #27 Skrevet 18. september 2008 Hei!! Tusen takk, Kine:))) Trist og lese at du testet negativt, men alt håp er ikke ute, eller??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2008 #28 Skrevet 19. september 2008 jeg skal love deg at jeg er rimelig irritert selv. dette er å leke med psyken til folk. Jeg er faktisk dritt lei. Jeg har jo brukt 4 år berre på å få en lege til å sende en henvisning i det hele tatt. Å når jeg først har fått det til, ja da skjer det ikke en dritt. Hausken sier at om det går mer en 3 mnd, da tørr han ikke vente lenger. men han mener fast bestemmt at det er lurt at jeg går det i tilfelle de skulle finne ut av noe. Jeg kommer til å ringe til haukeland i neste uke igjen, har de ikke mottat noe da, ja da ringer jeg legekontor. Dette finner jeg meg IKKE i
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. september 2008 #29 Skrevet 19. september 2008 Aah Froya, jeg haaper virkelig de sitter de to spirene naa altsaa.>Det fortjener du.. Kos deg med en god bok og nyt ;-) Haaper du kommer med gode nyheter om noen uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå