Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Allerede i dag på dag 3 kunne de se at disse to eggene var de aller aller beste:) De var 8-delt, og hadde ingen fragementer:) To av eggene var allerede falt fra, mens de 4 siste skulle observeres videre for og se om de egnet seg for fryseren. Jeg fikk testdato allerede 29.september, men dette kan da umulig stemme? Det vil jo si 14 dager fra uttaksdatoen...., og på rugedag 11 sånn som vi regner det... Kommer hvertfall ikke til og slutte på medisinene før rugedag 14 sånn i tilfelle:)) Da er det for meg bare og ruge i vei!! Måtte de to søte små grave seg godt fast!!
lillebie på`n igjen Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer som ruger :-D
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så mye som ruger Frøya. Håper det er din tur nå :-)))))))))))))))))))))))))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Herregud, nå ble jeg glad for dette innlegget.. jeg sitter faktisk med tårer i øynene.. vil bare sååå at du skal lykkes Frøya.. du fortjener det så inderlig!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal ligge her og krysse alt som krysses kan for deg nå, og nå må du ta det med ro, ruge godt og tenkte på deg selv.. Dette er utrolig spennende... og så flotte egg da jippi :-)))))))))) STOR KLEEEEEEM FRA MEG
doffine Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 ÅÅ så moro;)))) Og den 29 så er jeg sikker på at det er positive nyheter;)) Dette blir spennende framover, Frøya;))
lita78ღ Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Nå er det jammen meg din tur, Frøya! Og dette lover jo godt;-)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Å, så bra Frøya!!!! Da tester vi på samme dag da Blir spennende 11 dager til
Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk, jenter:)))) Koselig og være ruger igjen!! Da stemmer kanskje testdatoen allikevel da, Turbo:)) Rart om vi begge skulle fått feil beskjed:)
Chaiemae Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer så mye som ruger Frøya. Jeg synes også det høres ut som en tidlig testdato. 14 dager etter innsetting er vanlig.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Ja, ikke sant, Chaiemae!! Sist fikk jeg testdato 13 dager etter innsetting, også det med tre dager gamle egg. Nå skal jeg plutselig teste etter kun 11 dager!!?!. Jaja, jeg skal uansett vente til rugedag 14 før jeg tar den aller siste testen, og slutter på medisinen mine. Tusen takk for gratulasjon:)
Kick80 Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Så gøy!! :-))) Fantastisk fint at dere fikk to perfekte egg, og kanskje et par i reserve også! Nå er det bare å krysse fingrene! Du fortjener å lykkes nå!!
Mille38 Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Grattis som ruger, måtte det gå din vei denne gang:)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer som endelig ruger:-) dette hørtes jo lovende ut,kunne nesten ønske jeg fikk 2 egg inn selv,hehe jaja. Var ikke det du som hadde like tykk slimhinne som meg? hehe ikke at det har noe å si men får satse på at det er optimale forhold for 2 små nurk;-) (1 for meg da:-) Lykkelykke til!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer som endelig ruger:-) dette hørtes jo lovende ut,kunne nesten ønske jeg fikk 2 egg inn selv,hehe jaja. Var ikke det du som hadde like tykk slimhinne som meg? hehe ikke at det har noe å si men får satse på at det er optimale forhold for 2 små nurk;-) (1 for meg da:-) Lykkelykke til!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer som endelig ruger:-) dette hørtes jo lovende ut,kunne nesten ønske jeg fikk 2 egg inn selv,hehe jaja. Var ikke det du som hadde like tykk slimhinne som meg? hehe ikke at det har noe å si men får satse på at det er optimale forhold for 2 små nurk;-) (1 for meg da:-) Lykkelykke til!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk, dere:))) Er sååå koselig og være ruger igjen:) venter på lykkeliten; det stemmer vel at vi var på UL samme dag og hadde like tykk slimhinne:)) Når hadde du innsetting???
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 Jippi frøya, dette var kjempe gode nyheter. tenk at dette kan være slutten på din lange ferd:D Rug i vei, å kos deg.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 JAAAAAAAA!! Tenk at dette kan være siste transfer på en stund:))) Hadde ikke gjort noe og lykkes nå, nei:))) Det har vært litt av et år med hele fem innsettinger!! Gikk fort når vi endelig kom igang (ventet i 10 mnd på første innsetting) Nå kunne jeg virkelig tenkt meg og konsentrert meg om og gå gravid, og ta vare på babyen/babyene i magen istedet:))))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. september 2008 #19 Skrevet 18. september 2008 Fantastisk Frøya ). To vidunderlige baby-håp godgjør seg nå i din livmor. Dette satser vi på at det blir små-snusk av,i enkel eller dobbel betydning ! Jeg heier på deg nå vennen- og har god tro på dette ! Klemmer )
Gjest Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk, snuppa:)))) Jeg har faktisk litt troen på dette denne gangen:))) Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2008 #21 Skrevet 18. september 2008 Ja, det er en tålmodighets prøve. men skal si det har gått unna med deg. Hos oss har det derimot gått treigt, en innsetting på snart over 6 mnd, ikke mye å skryte av for å si det sånn. Håper du kan få konsentrere deg om gravidmage i stede for allt dette styret her. Så nå får vi berre krysse alt vi har sammen med deg
Gjest Skrevet 18. september 2008 #22 Skrevet 18. september 2008 Det har virkelig gått unna, ja. Mannen fikk sjokk når jeg spurte han om han var klar over at det er UNDER ett år siden første transfer. Synes virkelig at det er leit at ting er blitt så forsinket med deg. Snakk med endokrinologen og mas mas mas. Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. september 2008 #23 Skrevet 18. september 2008 på bli gravid siden står dte siste oppdatering om den treige legen min, for å si det sånn så fant jeg ut i dag at han ikke har sendt den nye søknaden enda, den skulle vert sendt for 1 mnd siden. Så jeg er på samme plass som jeg var på for over 2 mnd siden, ingenting skjer. Å tiden tikker
Suretær Skrevet 18. september 2008 #24 Skrevet 18. september 2008 Hei, gratulerer som ruger. Jeg ruger og på to gullegg og har testdag samtidig som deg enda jeg satt inn på søndag som var. Hmmm... Kommer nok til å hjemmeteste fredag el lørdag i neste uke hvis jeg ikke har hatt blødninger. Lykke til : )
Gjest Skrevet 18. september 2008 #25 Skrevet 18. september 2008 Luna håper; min testdato er nok litt feil. Tror ikke jeg skal teste før 1.oktober egentlig. Gratulerer som ruger til deg også. og lykke til:)) Vi får følge hverandre:) Tryne; kjenner jeg blir så fortvilt og forbannet på dine vegne!!! Jeg hadde seriøst byttet lege!!! Kan du snakke med Hausken?? Hvor viktig er det og få den timen hos endokrinologen før neste forsøk?? Du og Hausken må i samråd finne ut hva som er viktigst, og hva du har tid til. Han vet jo bedre enn alle at tid er noe du ikke har så mye av. Ta en prat med han igjen, du. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå