Gå til innhold

Har noen erfaring med stokke vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fyller absolutt sin funksjon og er nydelig å kjøre i byen og på kjøpesenterne, men skal du ut å trille på sandveier og slikt er den ikke akkurat noe å ha.. Mange funksjoner men ikke full liggestilling i sportsdelen og liten bag... Hadde jeg vært stinn av gryn hadde jeg kjøpt denne for shoppingen og OTH for søndagene i skog og mark :-)

Skrevet

hm, ja det er jo ikke noe særlig at den ikke kan trille på sandveier... er jo litt viktig at den er brukervenlig til alt. Da skal jeg sjekke ut OTH. Takk for svar:-)

Skrevet

Var og så på denne vogna selv, og bagen var virkelig knøttete altså O.o Jeg fant ut at vi måtte velge om vi skulle ha lammeskinnposen eller ungen med =p Men den _ser_ tøff ut på en litt snål-sjarmerende måte da=)

Skrevet

Var ikke så stinn av gryn, men litt heldig :-)

Hadde Stokke-vogna og OTH til førstemann. Stokka-vogna er veldig god i byen, på buss, trikk, bane o.l. og så sitter barnet veldig godt i sittedelen - høyt og godt og med veldig god kontakt med den som triller. OTH'en er veldig god å trille i ulendt terreng, er lett, tåler røff behandling og enkel å slå opp/sammen, så den er fin å reise med. Men alt i alt:

Stokke-vogna er super for ungen, sitter høyt og godt og jeg brukte også bag'en lenge (men hadde ei lita jente)

OTH'en er super for den som triller, men synes ikke den har så god sittestilling - blir litt sånn dyp lenestol. Hadde ikke bag'en til denne, så vet ikke str på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...