MammaTilToSmå Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Æsj, i dag har jeg feber og er helt utafor. Da er det ikke lett å ta seg av guttungen......Han spiste annenhver time i natt også, er det virkelig nødvendig!???? Han er 6 mnd. Får bittelitt grøt hver dag, men etter 5 ts så vil han ikke ha mer. Føler også at nå som jeg er syk (har gått og hangla en ukes tid før dritten brøt ut i går kveld), så har jeg mindre melk. Vet ikke om det stemmer, men føles sånn. Lurer på om jeg skal gi mme på kvelden nå. Så vet jeg iallefall hvor mye han spiser før han legger seg. SKal stramme inn tøylene på nattmaten utover, men nå har både han vært forkjøla og jeg er syk og gubben hoster og alt er bare mas. Måtte bare syte litt. Er ikke moro å være syk!
Barbafin Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Kanskje han kan få litt fruktmos? Det liker de aller fleste. I tillegg så kan han jo få litt middag... grønnsaksmos eller noe. Da blir han nok ikke så sulten om natten. Ikke alle barn liker grøt, vet du. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå