Gå til innhold

Symptomer & Hvor langt på vei...?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvor langt var dere på vei da dere begynte å merke symptomer?

- Var det noen av dere som fikk mensen selvom dere var blitt gravid?

- Hva slags symptomer er mest vanlig for de unge?

- Eller er det kanskje helt forskjellig fra hver og en?

Takk for svar, det er alltid gøy å høre hvordan det var/er :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Når eg tenkte tilbake så hadde eg menssmerter nesten helt tilbake til befruktningen.., så d var fyste symptome

- nei ;)

- trur det er di samma symptomene for unge som for eldre :)

- det er fosjell for hver og en hva de har som symptom, mn det er vel normalest med kvalme og trøtthet trur eg..

eg er 17+3 på vei foresten ;) hehe

Skrevet

hei:)

Jeg var 3-4 uker på vei da jeg begynndte og kjenne noen syptomer. Det første var jo at jeg ikke fikk mensen når jeg skulle da.. og så hadde jeg vært litt små kvalm i noen uker og.. men det tenkte jeg ikke over når det startet da.. for det var liksom en dag i ny og ne:p

tror symptomene er ganske individuelle ja:)

noen blir veldig dårlige med kvalme og oppkast.. hodeværk, slapphet og trøtthet.. meda andre ikke merker så mye ;)

ei venninne av meg foreksempel, merka ingenting før ho var 5 mnd på vei!:-o men hun hadde gått på p-piller da, så menssyklusen var ikke helt normal :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg begynte å merke symptomer etter 1 mnd ca.. er ikke helt sikker.. Det første jeg merket var jo at mensen ikke kom som normalt, men da hadde jeg mye å gjøre med skole og jobb at jeg ikke tenkte noe mer på det..

Etter det hadde gått ca en mnd etter det igjen, begynte jeg å bli trøtt og slapp og begynte å være kvalm, nå har det gått 3 uker siden det også, og fant ut at jeg var gravid for 2 uker siden, og er nesten 3 mnd på vei.. :o har begynt å merke det littegrann på magen også..

Jeg tror det er helt individuelt med symptomer, for venninnene mine har hatt andre og ikke alle symptomene som jeg har og enkelte har hatt værre og noen har ikke hatt noen andre symptomer annet enn at de ikke hadde mensen,.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...