la luz Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hei, Hvor oftr bytter dere smukk? Kaster den gamle og kjøper ny. En veninne mente dette skulle gjøres en gang i mnd. Gjelder det alle smukker ?
¤ LilleMi ¤ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Tror det står på "bruksanvisningen" til smokken at man skal bytte ut hver mnd...men jeg må innrømme at jeg ikke har vært like flink...Har 4 smokker som går på omgang så jeg slipper å koke hver dag. Kjøpte 4 nye smokker her om dagen, men vesla vil ikke ha de....er samme str, men noe nytt belegg på de. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke finner den gode gamle sorten
Slæsh84 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Viktig for åprøve å ikke få trøske/sopp så bytt 1gang i mnd. Kok tutter/smokk ofte!
Sannali Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Bytter hver andre måned, har fire i sirkulasjon og steriliserer ca annenhver dag, alt etter hvor mange hun har brukt. Sjekker for slitasje før hver sterilisering. Bruker kun Avent i silikon med beskyttelseshette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå