venter nr 2 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Martine Sofia Sofie Alexandra Martine Christina Storesøster heter Maren Victoria(-bruker Victoria.) Hva kan passe til????
Vannmann35 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Synes Maren og Martine er for likt.. MartINE ChristINA klinger heller ikke bra... Sofie Alexandra ville jeg valgt av disse, eller hva med: Sofie Andrea Amanda Sofie Sofie Alice Helena Sofie
prebs Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg ville også gått for Sofie Alexandra av dine. Jeg elsker Martine, men det er litt likt Maren, ja. Martine Christina var uansett tungt.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Jeg syns Martine var det eneste pene navnet av disse.. Syns ikke det er noe problem å ha Maren og Martine, og hvis dere bare bruker Victoria, så syns jeg det er penest med Victoria og Martine! Kjenner selv noen som heter Maren og Marte, de har ikke hatt noe problem med det.. Hva med: Martine Celina Martine Andrea Martine Lovise
Gjest Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Synes annethvert innlegg her handler om Sofie/a for tiden. Alexandra og Christina er også oppbrukt for maaaaange år framover. Hva med: Sina Malene Dina Regine Dagny Alberte Anna Thomine Lina Cecilie eller stokke om på dem etter ønske?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Maren Victoria og Sofie Alexandra Helt nydelig og passer perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå