Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg og mannen min har en gutt fra før som vi ikke sleit noe med, men nå har vi vært prøvere på en til i 2 år, emn sliter veldige, jeg har gått på provera og pergokurer, så nå blir vi sendt videre, etter det ikke gir noe utslag. jeg lurer litt på om du merker noe av kikkehulet etter operasjonen, om det blir ett stort arr? vi er så glad for endelig ¨å få litt hjelp nå. så vi venter på time til riksen. vi ønske rjo så gjerne at patrik some r 3 år skal få seg søsken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det blir ikke stort arr. Jeg har et lite arr på ca 1 cm på venstre side av magen, og det andre arret er inni navlen så det syns ikke

Skrevet

hei, tusen takk for svar. jeg er litt spent. men gleder oss til å endelig finne ut noe. driver dere med prøverør? hadde du noen smerter etter kikkehulet?

Skrevet

Godt å komme igang med utredningen i alle fall, tenker jeg!

Arret mitt etter laparaskopien jeg tok sommeren 2006 er så lite og har grodd så pent at jeg ikke er helt sikker på om jeg fant det igjen nå når jeg skulle sjekke :-) Det var bare en cm langt, og det ligger helt nede i bikinilinjen, så jeg har heller ikke fått sol på det og det er nojk en grunn til at det har grodd så fint. Det arret erikke noe å bekymre seg for!

..men det er jo mange steg man skal gjennom før man kommer til en kikkhullsoperasjon, vet ikke hvor langt dere er kommet? Blodprøver, innvendig UL, sjekk av sædprøve, undersøkelse av livmor og eggledere med kontrastvæske og/eller saltvann etc - alt dette var vi gjennom før vi kom til kikkhullsoperasjonen, som som oftest er det siste man gjør før henvisning til IVF.

Lykke til med nestemann uansett!

Skrevet

Hadde litt smerter i noen dager etterpå, men ikke ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...