Gå til innhold

Teutonia 2009 modellene er kommet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil anta at det er noe slikt... er jo slik at man kan dra fram/tilbake deler av kalesjen for å få fram "vinduet" på 2008-modellene, så at de har "vidreutviklet" dette for å få mer lufting framme i kalesjen høres vel naturlig ut.

Ellers så var det jo ikke store forskjellene utifra det jeg kunne se, endel nye farger og mulighet for håndbrems... Den mørke grå fashionfargen var veldig pen, men jeg er fremdeles mest glad i den brune... greit det siden vi allerede har kjøpt teutonia i brunt ;)

Ja denne luftingen på 2008 modellene er bra , der kan man velge om man vil ha det åpent eller ikke. På 2009 modellene ser det ut som det er en liten åpning på hver side med netting men ikke noe mer, som man ikke kan dekke til. Har noe lignende på en annen vogn jeg har og det er fryktelig irriterende og stygt å måtte fly rundt med et håndkle eller pled over kalesjen når man har ny vogn... sola skal jo selvfølgelig inn der..

Annonse

Jeg nekter å tro at det ikke er en klaff eller noe for å åpne/stenge luftingen. Noe annet ville vært så amatørmessig at de nok ikke hadde laget barnevogner.

Forøvrig mange lekre farger! Enda vanskeligere å bestemme seg..

Noen som aner når 09 modellene kommer i butikken?? Jeg er så veldig i tvil om jeg skal bestille 08 modellen fra lilleprinsen NÅ. Termin 23 desember!

Spurte på barneland men de var ikke sikre, i fjor kom de i januar!

Annonse

Seriøst? Plast på baksiden? Og ingen mulighet til å dekke over? Da sier jeg til hun over :løp og kjøp 2008 modellen for de er mye mer praktiske... Du kan banne på at sola skal inn på siden akkurat der det ikke kan dekkes over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...