Gå til innhold

Noen flere med gulpetroll?;)

Anbefalte innlegg

Gutten min gulper fortsatt så mye synes jeg. det har blitt mindre enn før, men det er enda ganske mye. før kom det like etter maten. nå kommer det heller en stund etter og noen ganger i større mengder. Det er helst med middagen det blir mye gulp. flere? evt noen gode råd mot gulping? etter amming får jeg han til å rape.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138713946-noen-flere-med-gulpetroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! En periode så gulpet han nesten ikke, men nå har det jammen tatt seg opp igjen! Kunne ønske jeg hadde råd, men det er slitsomt, og kjedelig med middags-gulp på klær, tepper osv. Gulpen kommer her også alt fra rett etter mat til lenge etter, så vet aldri hva som får spruten...

• 2 uker senere...

Annonse

off, jenta mi gulper ikkje, ho spyr noke forferdelig, heile dagen til og med i senga når ho he lagt sej.! finnst ikkje ett klesplagg som ikkje er full i flekker og vi foreldra går rundt å lukter spy heile tida! Er utrolig slitsomt og til tider veldig pinlig ( spess når ho spyr på teppa og kleda til folk....)

Veldig lite råd og hjelp å få, e litt frustrerande når alle rundt oss sei at det ikkje er normalt!

håper det blir bedre snart...

Kunne også gjerne tenkt mej noke gode råd. visst d finnest der ute!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...