Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Er gravid og plaget av panikkannfall om natten, da står jeg opp og går en liten tur. Har hatt 2 perioder i livet mitt preget av annfall, og psykologen mener det denne gangen kan skyldes hormoner. Problemet er at jeg nå trodde jeg var begynnt å bli god igjen, men så fortalte mannen min at han skulle reise offshore med jobben om to uker. Blir bare vekke i 3 dager, men panikken tar meg helt. Turen mine om natten blir jo umulig med barn i huset, det er det eneste som roer meg ned. Får angst av å tenke på at jeg ikke kan nå han til en hver tid(ikke lett med telefonkontakt). Vurdere å få en venninne til å sove over, men det føles som et nederlag, samt er det på en måte ikke tryggt nok, jeg er blitt helt avhengig av mannen min, og jeg vil ikke si det til han(han kommer til å avllyse turen og det vil jeg ikke). På dag tid er jeg helt god og dette føles nesten dumt, men om natten er jeg helt på styr.....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei, vil bare si at ikke føl deg dum, man trenger ikke nødvendigvis å være gravid for at hormonene skal sprette og få panikkanfalll.. det fikk jeg en gang nå i sommer jeg også av en latterlig grunn. men uansett så tror jeg du bør fortelle mannen din det, fordi han bør støtte deg, kanskje han kan roe deg også.. ikke utelukk han fra dette, viktig for han også.. fortell ham at du ønsker han skal dra, man at det er slik du føler det. Hør med en venninde eller noen andre du stoler på, om de vil sove hos deg
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 mannen min vet om at jeg har panikkannfall, jeg har gått til psykolog i 1 år for dette. Han har derfor heller ikke reist så mye, men nå er han i ny jobb og trenger nok utfordringene også...føler jeg blir et hinder for han, og det ønsker jeg ikke. Har avtalt med en venninne, skal prøve 1 natt alene først(kan ringe om det blir veldig ille). Jeg vil jo helst være selvstendig, men det er ikke lett dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå