Gå til innhold

Tatt helt av jeg!!

Anbefalte innlegg

Handler rosa i alle former og fasonger, masse fine jenteklær og vasket opp alt etter lillemor, og gitt bort alle gutteklærne! (blir den siste dette)

Så sitter jeg her å ikke får sove... Tenk om det blir en GUTT?? Hærre gud, stakkar unge da... Hehehe, tilogmed ammeputa er rosa!!

Nå har jeg da fått det bekreftet, på to ul at det blir en jente, og hadde det på følelsen før ul også da... Hehehehe, drømmer så mye gutt jeg! Men men, det går nok bra uansett... denne gangen også!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138713734-tatt-helt-av-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he.. jeg har fått bekreftet på to ul'er at jeg skal få gutt, og har kjøpt inn masse gutteklær, men klarer ikke helt å legge fra meg tanken på at det KAN jo hende det blir jente ;-)

Men det er jo bedre å kle ei jente i blå dress, enn en gutt i rosa kjole...he, he ;-)

jeg fikk vite at sannsynligheta for jente var størst, men jeg har ikke tort å tenke på det, av frykt for å få feil" , heehhe...

så har prøvd å handle alt nøytralt, er jammen ikke lett!

Igår, så kjøpte jeg sengesett til å ha i vogna......og det var rosa. jepp, jeg klarte ikke dy meg, var på salg (A)

Men skulle det bli krise, så får jeg heller kjøpe nytt :)

Har selv bare shoppet inn blått. Alt av merkelapper er klippet av, og jeg begynner snart å vaske alt jeg har kjøpt... Så nå BØR det bli en gutt altså! hehe...

Tror jeg må kjøpe noe nøytralt også. Bare sånn for sikkerhets skyld... Dessuten begynner jeg allerede bli lei blått...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...