camosilla Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 til minstemann. Fruktpure av blåbær og bjørnebær og bittelitt banan med litt havregryn. Ble ganske godt, men det gjenstår å se hvor populært det er når han får smake i morra:) Silte det etter koking da ettersom det er steiner i bjørnebæra, og det var bra for det var virkelig mye steiner i dem altså! Brukte av det jeg hadde i frysern, i morra skal jeg kjøpe frukt å lage mere for det var moro, og så fort gjort:)
camosilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2008 Det ble visst for surt, tror jeg. Så sånn ut ihvertfall på grimasene) Skulle nok hatt i en del banan. Får spise det selv, og lage noe nytt til tassen...
Erisa* Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Det er typisk, har vært der selv SÅ mange ganger.. Lager noe som er kjempegodt (syns jeg), men så er det alt for surt for lille gull. Men jeg kjøpte noen store, søte plommer på butikken i går, og ga Althea av fruktkjøttet. Det likte hun kjempegodt!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Vil bare si at det at en baby griner på nesa og lager skikkelig 'dette liker jeg ikke grimaser', ikke vil si at de ikke liker det. Det er bare en ukjent smak for dem (kilde: verdens beste pappa boka). Noen smaker må de smake endel ganger før de spiser litt av det. Feks vår lille frøken ville ikke ha noe særlig sviske, vi fikk bare gitt henne litt smak på leppa. Etter noen ganger med minismaksprøver, så viser hun nå stor interesse for svisker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå