♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 jeg prøver å slutte å røyke nå....er egentlig bare dritt lei hele røyken... men dere som har slutta før.....hvor lenge har man abstinenser...?? og hvilken dag er værst...??+ det er 2 døgn siden jeg slutta og jeg har hatt det mye værre i dag enn i går, men det går greit altså....) håper bare virkelig jeg kan klare dette....) (xxx) håper noen kan svare....)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 De første tre dagene var værst,så begynte jeg å klare å ikke tenket på det HELE tiden, men hele de tre første ukene var litt intense av og til. Helt 100% kvitt suget har jeg ikke blitt, men det kommer ikke oftere enn en gang i måneden eller noe nå to år etter at jeg slutta, og mer som et lite blaff enn som et skikkelig sug. Det kommer tøffe dager, men de aller første er værst for da skal kroppen din avvennes, etter det er det "bare" det psykiske som gjenstår. Det er så utrolig deilig å slippe å røyke da. Så godt å slippe å bli styrt av nikotinsuget i alt man foretar seg. Det kommer nok perioder der det føles som et savn, men de kommer sjeldnere og sjeldnere. Lykke til! Jeg har som sagt hvert røykfri i to år nå, og jeg synes det er så utrolig deilig at jeg kan ikke få sagt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå