to snart tre Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei. Fikk et kjempe tips i dag for å få spiren til å sitte: Bestille time hos refleksolog!! Har hørt om mange som hadde slitt lenge, og som etter kort behandling har klart å bli gravide. Dette gjaldt også kvinner som er plaget med flere SA og som hadde utfordringer med å gjennomføre et svangerskap. Så da booket jeg time (fikk ikke før i november pga venteliste) og gjør meg klar til å forsøke nok en ny ting for å forsøke å få spiren til å sitte..... Verdt forsøke å teste alt:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg har prøvd det :-) Ble ikke gravid da, men merket at det var godt for kroppen, både når det gjaldt hormoner, og så hadde jeg mindre smerter ved mensen. Hadde jeg ikke hatt så dårlig råd akkurat nå skulle jeg fortsatt med det :-)
lindynatt Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Har ikke prøvd det men synes det virker spennende. Går selv til osteopat og er blitt mer elelr mindre kvitt menssmertene og har fått regelmessige sykluser med EL (men prøver ikke å bli gravid lengre da men) Håper det hjelper
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Sniker litt inne på denne siden av gammel vane. Her var hormonene på bærtur etter pilleslutt, med lange uregelmessige sykluser og for korte lutealfaser. Etter en runde med behandlinger hos fotsoneterapeut ble jeg gravid (fikk tidligere EL). Mistet og fikk hverken EL eller TR tilbake, så det ble ny runde med behandlinger. Fikk da satt igang TR, fikk EL allerede på dag 12(!) og ble gravid. Da var det 12 mnd siden pilleslutt. Resultatet er en gutt på 13 mnd Denne gangen var nok hormonene på rett kjøl, for det ble full klaff så fort vi prøvde. Fotsoneterapien hjalp meg, så anbefaler andre å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå