mozell Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 De hadde det hvert fall på Jysk sist jeg var innom.
NickNoLte Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Ja jeg så på nett at de hadde lengder, men jeg har ikke sy maskin og kan/vil ikke sy.... var det ferdig lengde du så? en annen ting - blir det veldig mye "Lynet - biler" hvis jeg pøser på med diverse Lynet effekter: - gardiner - gulvteppe - sengtøy - lampe ? - biler figurer som henges på veggen Skal flytte inn i ny leil og pusser opp rommet til to gutter på 2,5 og 4,5 år.
mozell Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hei igjen! I følge nettsidene deres skal de ha ferdigsydde gardiner, jeg er også avhengig av slike (tenk om jeg kunne håndtert en symaskin...sukk). Du kan jo gå inn på denne linken: http://www.jysk.no/140/470/474/ag/catalog/ Jeg tror nok guttene dine blir overlykkelig over oppussingen, hehe, de har sikkert litt andre kriterier for et stilig rom enn oss voksne;) så om de liker Biler, så bare kjør på!
NickNoLte Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 årh! fantastisk! fant også et på princess... men likte det ikke helt... skal vel ta meg en runde i morgen og se om jeg finner noe.... de fleste har vel, hvis jeg bare får kommet meg rundt og sett! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå