Gå til innhold

"Svetteoperasjon"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig plaget med svette under armene. Ikke bare når jeg trener, men også i sammenhenger der jeg er litt nervøs eller "spent". Altså ofte i sosiale sammenhenger med folk jeg vil gjøre intrykk på. Da er det ikke akkurat så gøy å sitte der med store, mørke ringer under armene :-(

Nå vil jeg kle meg i det jeg liker, og kunne slappe av!

Så.. Noen som har fått behandling for dette?

Jeg er interessert i både å kutte "svettenervene"? til armhulene kirurgisk, eller å bruke noen form for laser?

Noen som kan hjelpe meg med info eller erfaringer?

Jeg bor i Bergen, er det noe slikt tilbud her?

Blir veldig glad for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en kjent som har gjennomført slik operasjon som du beskriver at du har lyst til.

tenk igjennom det- virkelig godt før du gjør det!!!! Alle inngrep er jo selvfølgelig forbundet med risiko, men er en del av vurderinga

min bekjente endte opp med blodpropp i lungen og det var nokså kritisk en stund, blodfortynnende medisin, sengeliggende på sykehus leeenge.

ikke noe svette under armer, hender, ansikt, hode osv, men har helt kalde legger og føtter kronisk.....

jeg svetter også masse masse, og kan ikke bruke hvilke farger jeg ønsker. Men takk meg til å kle meg i svart eller hvitt, enn å få slike bivirkninger!!!

vil ikke male fanden på veggen, men det er en reel fare for komplikasjoner med et inngrep

Skrevet

Har du prøvd "alluminiumklorid" i roll on-form, kjøpt på apoteket? Jeg hadde også samme problemet som deg, og hadde også prøvd ALT av alleslags supereffektive deoer, med heller dårlig resultat. Alluminiumklorid forandret faktisk mitt liv totalt, jeg kan gå i hva jeg måtte ønske av klær, og trenger ikke ofre svetteproblemet en tanke....

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg har gjennomført en slik operasjon for 8 år siden, var plaget av mye svette under armene. nå er jeg helt fin, alltid tørr under armene. :) det eneste som er litt minus er at jeg svetter litt mer på beina enn jeg gjorde før, ett sted må det ut! men selfølgelig er det mye bedre. og at jeg har to arr på brystet, ikke store, men de er jo liksom rett over puppa så de synes jo når man går i singlet osv... jeg snakket med fastlegen min om problemet og han henviste meg til A-hus, og der fikk jeg da operasjonen gratis. har hørt at de har sluttet med den type operasjoner nå pga av faren for og ødelegge nerver. men det kan du jo sjekke med legen din. jeg er i hverfall veldig fornøyd og glad for at jeg har gjenomført operasjonen.

men en annen ting du kan gjøre er og sprøyte inn botox under armene så vil dette hemme svette kjertlene og du vil slutte og svette!! dette gjøres i skjønnhetsalonger. tror du da må gå gjevnlig og gjøre det da, men du slipper i allefall oprasjon. er jo verdt og sjekke ut.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...