Gå til innhold

jeg blir sprø..

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille prinsesse på 8 mnd begynnte å reise seg (og da falle) tidlig. kjøpte sånn pose til å feste i madrassen, og sovner med en gang jeg legger henne i den. MEN nå angrer jeg på at jeg begynnte. Jeg vil helst at hun skal kunne sove uten, så hun kan bevege seg litt mer, uten å ha en pose vridd rundt kroppen.. men det er klin umulig å sovne uten, hun reiser seg opp, og står der.. og hvis jeg løsner den, eller tar den av, så reiser hun seg opp så fort hun er halvvåken, noe hun tydeligvis er flere ganger om natta, og står der.. Noen som har hatt det sånn? Tror dere at hvis jeg kutter ut posen så må hun jo legge seg ned til slutt? Blir nok ikke mye soving de første nettene, men tror dere hun er stor nok til å skjønne at "her må jeg visst legge meg ned hvis jeg skal sove"? Eller må hun sove i pose til hun er 4 år :-). Blir iallefall gal. Fint med andres erfaringer og synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe om hun sover i posen da??

Eldste jenta mi er litt over 2, og hun har aldri sovet i pose... Men hun har likevell våknet og reist seg opp i senga 1-3 ganger hver natt. Aner ikke hva hun vil eller hvorfor, for hun får ingen service på natta. Men vi må gå inn å legge henne ned, så sovner hun og sover videre...

Kanskje ikke så godt svar da.. Men ting bruker jo å gå seg til etter hvert =)

Skrevet

Her er snuppa 7 mnd. Hun reiser seg og i senga, med mindre hun er i drømmeland før jeg legger henne ned. Vurderer faktisk og kjøpe babysafe. Veldig sliten av og legge henne ned flere ganger iløpet av kvelden. Tror nok de lærer seg etter hvert og sovne uten. Men nå er det spennende for dem og kunne reise seg, tenker nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...