Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Når kan barnet begynne med pute i senga? Eller er det best uten så lenge som mulig. Han er 13 mnd.
noLadyjustME Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Her har lillegutt hatt sånn minipute ganske lenge,og det har vert helt greit..I dag skifta jeg til juniordyne pga den andre rett og slett ble for liten og lengden måtte brukes i bredden:D Men puten som fulgte med det settet var litt vel stor nå syns jeg..han er snart 15 mnd.. Men hva med typ babypute? Aner ikke hva som er mest riktig, jeg har bare prøvd meg frem etter hva mini ser ut til å trivs med.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Har brukt pute fra fødselen jeg. Ble anbefalt det pga at barna ikke får så lett flatt bakhode da, men da kun sånn tynn babypute da.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Har alttid hatt en tynn pute jeg. Fikk beskjed på sykhuset at vi skulle bruke pute fra de var nyfødt..
Crhanne Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg har brukt pute til barna fra di va født, begynte med en tynn liten pute. Gikk over til en junior tynn dunpute til sønn min når han va 7-8mnd. Han sover mye bedre med pute,enn uten.
Honningmelon Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Har hatt tynn pute siden fødselen. Ble anbefalt det. Gikk over til juniorpute rundt året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå