Gå til innhold

Dårlig service på babyshop.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt 2 mail om for spørsmål om å kjøpe et produkt som ikke er i nettbutikken men de gidder ikke svare engang. Det står jo at man skal ta kontakt for det er ikke alt som ligger på nettet. Jeg vil kjøpe en bamsepose og det ruller jo bilder av den på nettsiden deres. Noen som har erfaring med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sendt 2 mail og spurt om akkurat det samme ang bamseposene.

Her er svaret jeg fikk:

Hei!

Dersom du tar kontakt med en av våre butikker, ordner vi det.

Mail adresser finner du under våre Butikker på www.babyshop.no

Skrevet

Henger meg på denne . Bestilte babycall og måtter etterlyse den 2 ganger før de gadd å sende den. Hadde betalt den via nettet så den tilhørte jo meg,

Siste mailen var ganske tydelig og da kom den etter noen dager, ventet ca en måned på en vare de hadde på lager!!!

Handler aldri der igjen

Skrevet

...også er de ansatte alltid mer opptatt av å stå og snakke sammen med hverandre enn å spørre kundene om de behøver hjelp til noe.. Pluss at flere av de som jobber der har mindre peiling enn en hvilken som helst mamma hva angår diverse utstyr..

På Barnas Hus (i sandvika) derimot, synes jeg jeg har fått bra service, pluss at de fleste der virker som de vet hva de snakker om. Handler heller der..

Skrevet

...og jeg har en helt annen erfaring basert på de to kjedene: Babyshop i Lillestrøm har gitt kjempeflott service de tre gangene vi har vært innom, Barnas hus (Strømmen og Alnabru) har jeg ikke engang blitt spurt om jeg trengte hjelp... og når man har forsøkt å få hjelp så har det 1) ikke vært noen tilgjengelig å spørre eller 2) de man har snakket med har ikke hatt peiling ;)

Skrevet

Har ikke noen erfaring med babyshop, men barnas hus derimot, kjempe fornøyd! I hvertfall her i Trondheim, på tiller. Alltid hyggelig og hjelpsomme, og for en service!

Hadde kjøpt en søskenvogn hos de i mars i år, men bremsen løsnet nå i sommer så var å fikset den, og da hadde jeg fått tak i en 3hjuling som hun minste kunne bruke i barnehagen(brukt), men framhjulet var skevt, men vedkommende som solgte var ikke int i å ta vognen tilbake da han mente at den måtte ha blitt slik under transport i bilen etter at vi hadde kjøpt den. Snakket med han på verkstedet på barnas hus, og han skulle fikse denne også, uten at det skulle koste meg noe, så da var jo d kjempe supert. Handler alltid der, så frem til de har det jeg skal ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...