Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hvilke søskenvogner har svingbare hjul og har plass til en 2 åring og en nyfødt? Må kunne ha den minste mot meg når jeg triller, og gjerne rimelig.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hmmmm rimelig... Disse er vel ikke akkurat rimelige men ...de finnes jo brukte og de fleste ender nok opp med å ikke bruke de så mye, så de er ofte pent og lite brukt :-) De søskenvognene jeg har sett som er rimelige har ikke hardbag som kan klikkes på med babyen mot deg, men mykbagger som legges rett i sportsvogndelen. Men noen andre kanskje vet om noen.. Easywalker duo sky : lett og smidig, egen bag man klikker på til minstemann, tydelig skille mellom hver sittedel, full liggestilling, separate kalesjer, mange stilige farger .-) Ganske liten plass til ungene på bredden.. TFK Twinner twist: nesten samme egenskaper som over men noe tyngre og hel kalesje. Teutonia Team Alu: Man kan ha hardbag eller mybag til minsten , og ha begge vendt mot seg eller fra seg fordi sportsvogndelen er vendbar. Men den er tung og stor sammenlagt. Absolutt størst plass på bredden til barna men samme mål utvendig :-) Hvis du ikke er avhengig av at den eldste skal sove i vogna og du går mest på asfalt eller i byen hadde jeg heller kjøpt en buggypod. http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=44 Jeg har en sønn på 1,5 år og en på tre måneder og har nå kjøpt en Phil & Teds Vibe isteden. Lei av å bytte på hvilke vogner jeg hadde i bilen. En dag skulle jeg ha to barn med = søskenvogn og en dag bare en = enkeltvogn. Nå kan jeg heller bare klikke av søskensetet de dagene elstemann er i barnehagen. P&T har eldre modeller av denne søskenvogna med løst søskensete som er endel på tilbud på. De vognene kan man bruke til minstemann er ferdig med vognperioden for hovedsetet er langt og romslig. Hjemme har vi gamle vogner som de sover i ute..
Marande Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg kjøpte søskenvogn i mars nå, men da var minsta 6mnd, men denne går det fint an å bruke bag i også da. Vognen er en titanium baby, og får kjøpt den hos barnas hus, jeg betalte 1990 for den på tilbud, koster vel 2990 ellers tror jeg, og jeg er veldig fornøyd med den! Men den kan man ikke ha ungene vent mot seg, men det er kikkeluke på kalesjen da!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 carena har en!!! der ligger babyen i hardbag mot deg og den andre ungen i sportsdel fra deg! når babyen ikke ligger i bag lengre, skruer du den avog skruer på sportsdelen! den er den rimeligste jeg har sett! på babyhuset der jeg bor koster den 3500 men det er uten bag, baggen koster ca 1000.. så kommer sånn regnsnett og myggnett og stelleveske utenom... så ca 5500 kommer min på, med alt! den har også svingbare hjul! jeg husker ike helt hva den heter, men merket er carena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå