Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hvilken vogn ville dere valgt? Det blir 15 mnd i mellom barna, og synes det er SÅ liten plass i søskenvognene, ok med bagen kanskje, men synes den sportsdelen blir fort liten. Hvordan er det med dere andre som bruker / har en av disse vognene?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Søk på søskenvogn, det er ganske ofte et tema... Finnes masse tråder nedover om dette bare å ble litt.. Har selv Teutonia, samme bredde utvendig men romslig innvendig så god plass til dunposer og store barn :-)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 etter MYE om og men falt valget på TFK Twinner Twist Duo....og er kjempefornøyd med den... superlett of god !! å trille, blir kjempeliten sammenlagt,snerten vogn, kommer til overalt ! og hadde god plass til ungene... testa med snuppa pluss annen unge,da min er i ovnen ennå får 16 mnd mellom mine.... anbefales på d varmeste ....!!!
Topp 10. Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Tenker mye på den jeg også, eller vi da:) Har ei vennine som også anbefaler den, men endte dere opp med den nye eller den gamle modellen? Synes den gamle modellen er finest:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 har ikke sett den gamle modellen kjøpte den Duo, den er vel helt ny, skulle være 2008 modellen, i alle fall. så hvem som er finest, vet jeg ikke....smak og behag, uansett ) jeg syns den er veldig fin, i alle fall. fordelen med den nye modellen er jo at den har delte kalesjer...d er jo veldig dumt å ikke ha d, så lenge du skal ha en bag og en sittedel............
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 OTH er vist den smaleste. greit å kunne komme inn dører o.l.
Topp 10. Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Ja, men kanskje litt greit å sitte godt med litt tøy og pose også vanskelig synes jeg... Synes faktisk den nye tfk, ikke var så fin... men er jo mye mer praktisk med delte kalasjer:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 om du ikke har delte kalesjer, blir jo bebissen nesten helt dekt av kalesjen, eller storesøs/bror får ikke bruke kalesje.... d går jo ikke ? OTH er ikke mye smalere. TFK'en kommer heeelt greitt inn alle dører ! OTH sittedelen er derimot smalere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå