3-prinser Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hver morgen når jeg tar opp junior er han iskald på hendene sine stakkar. Har det ikke kaldt på rommet, ca.19 grader, men det er jo anbefalt som temp. på soverommet. Noen andre som har barn med kalde hender og eventuelt hva gjør dere? Han er forresten ikke kald på dagtid.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Snuppa var kald når hun var mindre. Vi la henne alltid med sokker på hendene. Votter bare datt av.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Her og.. Gjerne kald på føtterne og..Bruker sokker om natta. Men hs sa at det ikke var farlig. Bare de var varme i nakken så var de greit..
2 prinsesser Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jenta mi på seks uker er og veldig kald på hendene, spes når jeg tar henne opp om morgenen.
Tante Gustava Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Lillegull er også kald på hendene, har alltid vært det. Må varme de inntil kroppen min ved hver amming. Har vurdert å legge han med tynne votter, men tror det vil hemme han i å gripe rundt og dandere kosekluten sin sånn han vil ha den. Prøver å snike hendene under dyna når han har sovnet, men de får ikke ligge der lenge. Har vel innsett at det er greit at de er sånn, han ser ikke ut til å plages av det i alle fall.
elle-vill Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg også var litt bekymret for dette, men hs sa at det var helt vanlig og ikke farlig. Kjøpte faktisk et par votter, men har ikke brukt de om natten enda. Prøvde sokker en natt, men tenkte det ble litt merkelig å la gutten sove med sokker på. Han er jo varm i nakken. Så nå bekymrer jeg meg ikke lenger:)
Crhanne Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Jeg har eg flispledd rundt lille jenta mi, å hun sover på siden.Da er hun god å varm på hendene. Mine barn sover ikke på rygg, så jeg må "snu" de iløp av natten. Gutten på 1,5 år snur seg jo selv da, men når han va liten baby måtte jeg snu på han, for han kunne ikke sove hele natten på en side. Lille jenta mi på 3,5 mnd sover også på siden, så hun snur jeg også på iløp av natten. legger pledde under henne, å over så det dekker bakhodet. Da holder hun seg god å varm. Noen ganger snur hun seg selv over på rygg, da lar jeg henne ligg slik.
PyttPytt Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 På sykehuset sa de at kalde hender ved søvn er tegn på friskt barn, for babyer skal ligge med armene opp og rundtomkring, og at de blir mer bekymra om babyen ligger med armene rolig ned langs sida hele natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå