Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hvordan skal jeg få vekk middagsflekkene småen får på klærne? Enkelte av middagene setter flekker som er vanskelig å få vekk selv på 60 grader
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Vi bruker BabyBjørns smekk med oppsamlingskant og bretter opp armene på langermede bodyer under middagen. Da blir det sjeldent flekker.
gulda Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Dytter denne! Veldig vanskelig. Vi har en gulper også, så smekke hjelper ikke da.. ( Bruker flekkfjerner på tøyet, men ikke alltid alt går av likevel. Dere som får av alt alltid, fortell skritt for skritt hva dere gjør fra babyen får flekker på klærne! ;o)
Anettemor82 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 jeg bruker også flekkfjerner (den til blenda) og hittil har det gått av hver gang. tror cluet er at du må ta det så raskt som mulig og ikke la det ligge noen dager. nå vet jeg jo selvfølgelig ikke om du gjør det eller ikke, men det funker hos oss iallefall, har ikke andre råd enn det.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Nå har ikke akkurat jeg fått så mye flekker på klærne til knotten. Han er bare 7 måneder og sitter som et lys i stolen sin når maten kommer og veiver lite med armene. Altså griser ikke så mye. Men når det kommer en flekk prøver jeg å ta av plagget med engang og vaske det bort. Er den helt fersk, eks middagsglass er det mye enklere. Veter den med vann og bruker Blenda Sensitive flekkfjerner. Noen ganger må jeg finne vanish, men den er mye sterkere så prøver å bruke Blenda sin. Også ser man flekkene mye lettere på lyse plagg, hvitt eller lys blått/rosa. Så en fordel med mørkere klær ja....
RødRev Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Zalo og varmt vann med én gang funker som regel her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå