Gå til innhold

Hva er sunnest av banan,jordbær,bringebær og eple?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på iforhold til at man skal gå ned i vekt.

Så hva kan man spise mest av?

Fortsetter under...

Skrevet

Eple faktisk..jordbær og bringerbær er ikke bra, og banan e verst. men det er mye antioksidanter i bær, og mye kalium i banan..så litt av alt er jo bra

Skrevet

Bringebær. Minst sukker der. Banan og eple er ille, jordbær ikke så galt.

Annonse

Skrevet

For de som slanker seg med ketolyse er faktisk bringebær og jordbær det beste ;o) lite karbohydrater.

Eple (mye karbohydrater) er bra hvis du er Fedonist :o) men da er mye ok.

Skrevet

hehe her var det masse forskjellige svar å få hehe.

vet ikke om jeg ble så mye klokere.

Hva er den sunneste frukten av alle frukter da og bær av alle bærsorter.

Skrevet

Banan brukes av kroppsbyggere for å hente seg inn etter trening - ikke bra for slanking.

Eple inneholder et stoff som minker fettintaket i kroppen, men er usikker på hvor mye kalorier etc det har.

Bær er fine greier, antioksidanter = vinn. Blåbær inneholder mest antioksidanter såvidt jeg vet.

Skrevet

Jeg leste om bananen en gang, og der sto det at den inneholder fett, men det er sååå lite at det har ingen betydning. Men allt med måte, du skal vel ikke bare spise feks banan eller bare blåbær? Spis litt av allt som er sunt da vel:)

Skrevet

Alle 4 er sunne og gode ting man fint kan spise da man ammer. At folk over her skriver at eple og banan er ille, da bli jeg litt skremt. Eple og banan er sunt!

Hvis man skal spise sunt, så bør man tenke at man skal spise råvarer. Ikke halvfabriakta og tilsetningsstoffer o.l.

Skrevet

hehe.. da man ammer faktisk... da man slanker seg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...