Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Og gir dere evt det ofte? Liker de det?Jenta mi liker det godt. Så vi lager det inni mellom, men hun får også barnegrøt enda. Risengrøt er hun ikke glad i. Liker deres risengrøt?
En liten mamma Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hedda elsker havregrøt, og spiser det enten til frokost eller til kvelds nesten hver dag. Barnegrøten sluttet ho med rett før ho ble ett år. Risengrøt har ho vel fått et par ganger, og det syns ho er greit nok. Men havregrøt er best!
ifie Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Ja, det gjør vi av og til. Han er veldig glad i det
Crhanne Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 gutten min får det hver dag, enten til lunsj eller kvelds. Er han småspist en dag, kan han får det til lunsj og kvelds.Jeg gir havremelsgrøt.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Snuppa får det innimellom til kvelds. Risengrynsgrøt liker hun også. Barnegrøt vil hun ikke ha....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Her spiser vi havregrynsgrøt hver morgen. Gutten min elsker det. Lager på havregryn og vann. Havremel fungerer ikke for oss. Tar gjerne noen rosiner i, og sper ut med litt melk for å avkjøle. Og kanel på toppen. Han har smakt risengrøt en gang. Det var snadder!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 jenta vår på 14 mnd spiser havregrøt morgen og kveld- stor porsjon! Digger det! Lager med gryn og vann, samt en god teskje VITA hjertegod margarin, litt salt, kanel på toppen sammen med fruktmos. masse jern i havregryn og c vitaminer i frukten
Chiquita Bananas Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Hvordan er avføringen ? Får dem ikke hard mage av det ? Har veldig lyst på selv og tenkte å gi Junior det, men tenkte på magen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå