Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Er dere hjemme med de eller er de i bhg. Skriv gjerne det. Jeg er hjemme med jenta mi 22 mnd. Prøver å være ute 1 til 2 timer på formiddag og gjerne 1 til 2 timer om ettermiddagen. Dette er litt vær avhengi, men ute er vi ihvertfall uansett i løpet av dagen. Hva med dere andre?
Margrethe1311 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg går hjemme med lille jenta mi hver dag. Har enda ikke klart å levere ho fra meg i barnehagen. Vi prøver å leke litt og sånn ute et par ganger i løpet av dagen. Men er redd det blir litt lite egentlig, for vi har liksom ikke så mye å gjøre ute. Jenta er 22mnd og vi har desverre ikke sandkasse eller noe huskestativ, så det er liksom ikke moro å være ute så lenge av gangen. Er jo begrenset hvor moro det er å løpe frem og tilbake i gårdsplassen i evigheter for den lille. Vi går ofte en liten tur og møter pappaen på jobben når han er ferdig på ettermiddagen! Kan jo hende ho snart hadde vært stor nok til en trehjulssykkel, for ho har vært for liten enda. Men den sesongen er jo over. Så da må vi nesten vente på snø og ake =)
noLadyjustME Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 vi er ute et par-tre ganger daglig..tur med hunden- der han får gå/krype det han orker når det går an, forskjellige lekeplasser, og ellers bare ute i gårdsrommet og på plenen..snart 15 mnd så for nå er han fornøyd med det:) Vi har f.eks samlet kongler og funnet en sølepytt-det var stas å plaske i:D godt å være ute!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Vi er ute alt for lite! Kommer oss ikke ut hver dag engang.. Flau, så jeg signerer derfor som
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Har jente på 15 mndr. Vi er på lekeplassen i ca en time hver dag. Ellers så sover hun ute i 1-2 timer i vognen. Hun treffer andre barn 2-3 dager i uken, da går vi i åpen barnehage.
Margrethe1311 Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Er ikke noe å være flau over.. jeg også har dager hvor vi ikke kommer oss ut. I så fall må jeg nesten være flau samme deg. Jeg får alltid dårlig samvittighet når vi ikke har vært ute en dag, men så er det liksom noen dager det bare ikke går som man egentlig kanskje skulle ha planlagt =)
Honningmelon Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Jenta er i bhg 50%, og prøver å være ute litt de dagene hun ikke er i bhg. Men, jeg har ikke dårlig samvittighet om vi ikke kommer oss ut en dag. Hender vi finner på mye morsomt inne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå