Gå til innhold

Babyen "bobler" i magen


Gjest

Anbefalte innlegg

Er nå 15+2, og "lillemann" bobler som en liten gullfisk i magen. Skal til UL 15.oktober. Har termin 16.mars med min første. Gleder meg til å se den lille krabaten. Magen har vokst mye, og jeg kan bare glemme å bruke gamle bukser. Blir en utfordring å finne klær til utebruk i vinter. Jobber i barnehage, så man må jo være mye ute.

 

Lykke til alle andre som har termin i mars!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt med den boblinga ja, husker det godt fra forrige gang.. :)

Men så rart at jeg som bare er 14+5 har termin dagen før deg....

Skal ikke på UL før 21 okt, syns det er en eeeeeevighet å vente......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det kan vel hende at det er regnet ut litt forskjellig. Det er inne på BIM at det er regnet til 15 uker, men jeg tror også bare det er 14. Er det i følge legen også. Selv om jordmora tror jeg er lenger på vei ettersom jeg kjenner sparka allerede, så vi får vente på ultralyden for å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18 mars, og er 14+2 i dag. Blir regnet litt forskjellig ser jeg. Skal på UL i morgen, og da får jeg den endelige datoen =)

 

Har kjent bobling i magen i en uke eller to. Min første så har reagert på boblingen men trodde det var noe jeg innbilte meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt det der med å telle uker:) Jeg har også termin 16. mars, er ifølge lege og meg selv 14+5 idag, men i den 15. uken siden den er påbegynt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!

Hei jenter!

 

Jeg er 14+2 i dag med ultralydtermin 13 mars.

Her bobler det også innimellom....på begge sider:)

Tvilling 1 er aktiv tidlig på dagen, og tvilling 2 koser om kvelden:)

Gleder meg til neste ultralyd 15. oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått UL-dato! Skal dit 15 oktober. Det blir spennende. Den lille har vært litt stillere i det siste, selv om jeg har kjent den innimellom. Jeg regner med at den har det bra. Var hos søstra mi i går og fikk lånt litt mammatøy. Hun fikk ei lita jente 20.aug i år. Så det er visst litt "smittsomt". Gleder meg til jeg får holde min egen lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også boblene godt nå. Har egentlig kjent denne følelesen ganske lenge, men det kan være fordi jeg har to i magen. :) Jeg er førstegangsfødende og har kjent boblefølelsen siden uke 10. Kan være at de ligger spesielt gunstig til nedi der siden jeg kjenner dem så godt. I førstningen var det veldig sjelden, men nå syns jeg de er aktive ganske så ofte. Det er en herlig følelse.:)

 

Jeg er 15+2 i dag i følge terminkalkulatoren på babyverden. Termin er da 15 mars. Velger å stole på at denne er sånn ca riktig. Fikk bare en dato av jordmor og har regnet meg frem til antall uker / dager ut i fra denne... Synes terminkalkulatoren på babyverden er fin siden den kommer opp med datoer for når (sånn ca) ting skjer med de inni magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ei stund siden boblingen har vært på meg, men har som skrevet ovenfor vært på UL. Veldig betryggende etter det.

Fikk nu dato for UL, 15 oktober her også =) Dette er da den ordinære UL`en. Det må komme en oppdatering på hvordan det har gått med de på UL den 15 okt :P

 

Liker også den kalk. på babyverden, veldig enkel og masse informasjon.

 

Hvordan går det ellers med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...