Gå til innhold

¤..¤.....Gull og sølv.....¤..¤/ Bamsemamma til StineogPetra/SnartMamma Til En Liten Maria/Lile Prinnsesse/LillePrinnsesse+Stine og Petra osv..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, det har du rett i;) Har besthemt meg nå:):):):) (Men jeg er ikke den samme som snart mamma til en liten Maria?:0) Hehe, kan væe vanskelig og besthemme seg iblant;-) Har begjynt på barneboka nå foressten, byttet nick med vilje akuratt da, bare for "moro skyld" på en måte, hvis du skjønner:-)

Jeg blir helt rastløs av nickene mine selv, jeg, hehe. Så har byttet flere ganger, men byttet tilbake :-) Så artig med barnebok da, hva handler den om da? :-)

Hehe;) Den handler om en jente som er tretten år og heter Marina. Hun har en bestevenn som heter Christin, men Marina har begjynt og merke at "noe er galt" Så forteller Christin at hun skal flytte til USA, og Marina som ikke har fått vite noe som helst om dette tidligere, blir så lei seg og såret over at bestevennen skal forlate henne, at hun besthemmer seg for og aldri, aldri snakke med henne igjen... så den dagen hun skal ta avskjed med klassen, er ikke Marina der.... Hun har sine egne planer om og finne en ny bestevenn...... Hehe, er egentlig beregnet for barn i alderen 8 (9)-12 år:):) Så det er ikke akuratt en bok for det minste....

GJEESP, Ha en god natt Mamma til Ava, håper din skjønne Ava får en god natt også;-)

Ps: (Har besthemt meg for Nicket Lille prinnsesse+Stine og Petra, men gadd ikke bytte nå. Skal gjøre det i morgen)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...