Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan en gjøre for å få mer melk?? pippene er så myke... og han svelger ikke så mye..er det lite melk da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammete kansje hjelper?

jeg drikker ammete fra kloster hver dag.. har mye melk.. men har ikke hatt problemer med lite melk heller da.. så vet ikke om det virker.. men dem sier jo at det skal hjelpe på melkeproduksjonen:-)

Skrevet

veit ikke om e har lite melk e heller... bare noe e tror.. siden de er så myke..når gutten var mindre så hadde e så sprengte pupper... at ammeinnlegga var full, lekte som bare d..

Skrevet

Jeg har ikke hatt "harde" melkesprengte pupper siden dagene etter jeg kom igjen fra sykehuset, og noen ganger om natten dersom snuppa har sovet lengre enn vanlig. Ellers har jeg myke pupper, men nok av melk! :)

Skrevet

visst han legger på seg.. og ellers virker mett og fornøyd tror jeg ikke du skal bekymre deg:-) er vel vanli å slutte å lekke etter hvert oxo..

Skrevet

han er blid og fornøyd men spiser så mye på hendene.. og sutter på mine hvis e putter de i munnen hans derfor e ble litt bekymret bare.. ikke noe spess.. en kan gjøre for å få masse melk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...