Gå til innhold

Jeg synes 3d ultralyd er litt ekkelt

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som synes 3d ul er litt ekkelt, synes nesten at barna ser litt groteske ut. Som om de er døde eller noe. Sånne foster på glass. Kanskje det bare er stillbildene som ser sånn ut?

Jeg tør ihvertfall ikke gå på sånn ul. Redd jeg skal bli mer engstelig enn imponert.

Fortsetter under...

Jeg har akkurat vært på 3d-ul, og der fikk jeg se verdens nydeligste lille prins :) Ingenting ekkelt eller grotesk i det hele tatt. Selvfølgelig er det ikke som å se vanlige bilder tatt med kamera, men dersom jordmor/lege er flink, så kan det bli veldig gode bilder av det.

Helr enig med deg!

Synes også de bildene er litt ekle. Synes i grunnen det er ekkelt nok å tenke på at det er noe som lever inne i kroppen min, om ikke jeg skal se på det i tillegg...

Vet jeg kanskje er litt rar, men syntes den ordinære ul´en var mer enn nok! Ingen av vennindene mine skjønner det helt, for de synes alle det var helt fantastisk å få se bilder av barna sine før de ble født og hadde kjempeopplevelser både på ordinær og 3D ul. Jeg var fornøyd med å høre at alt var bra og ønsket i grunnen ikke noe mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...