Gå til innhold

busk eller ikke busk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

leggene går lett men ellers så tar jeg det jeg klarer ellers hjelper typen på. ÆSJ jeg klarer ikke og være hårete. jeg bryr meg ikke akkurat om hva jormødrene på føden ser meg med hår eller ikke.Jeg hater hater får nedentil så for meg så er det viktigere og føle meg komfortabel.

eg klarer ikke barbere meg selv nede lenger, så sambo må hjelpe meg.. men eg bryr meg egentlig ikke.. Kanskje småstusse den lit av og tilt:-P Eg rekner med at jordmødrene/gynekologene har sett litt av hvert!

Første gang eg fødde hadde eg den gigantiske busken nedentil, hehe.. men var jo ikke det eg tenkte på når eg kom på sykehuset å skulle føde!

Dessuten blir det fortere bakterier om du barberer vekk alt håret.

Når jeg ikke klarer å barbere meg selv skal sambo få gjøre det for meg. Men foreløbig går det bra. Jeg tror nok ingen bryr seg om man er barbert eller ikke, alt er like naturlig, men jeg selv føler meg mer vel når jeg er barbert, så jeg gjør det for mitt eget "velvære" hehe..

Jeg har hørt at om man barberer eller ikke bare er en myte når det gjelder bakterier. At de ikke har noen betydning om man har hår eller ikke. Noen vil si at har man litt hår nedentil vil det være med å beskytte, mens igjen er det lettere å gjøre alt rent uten hår, da er det ikke så mye bakterier kan feste seg til..:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...