Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Ett gullegg i magen og 2 i fryseren! Er svært så fornøyd siden jeg ikke fikk noen på frys sist gang! Så nå er det bare å krysse beina og ruge så godt man kan de neste ukene! Men legen sa i alle fall at det var topp kvalitet på egget, så han mente at dette måtte da vel gå bra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Grattis ) Rug godt å lenge nå ! Klem
finetine Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Så kult:o)!! Gratulerer så mye! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet de neste to ukene. Gjør masse koselige ting for deg selv, og skyv unna plikter og stress;o). Nå haer du lov til å tenke mest på deg selv.......
Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 så flott, dette lover jo bra, hvordan var det med deg forrige forsøk igjen, var det bare 2 delte egg da?Brukte de icsi denne gangen?Jeg husker jeg fulgte med deg sist for du var like før meg i forsøket ditt. Lykke til, det lover jo bra hvis egget var perfekt!!!!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer så masse, Turbo:) Dette skal gå veien!! Stor klem fra Frøya
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer som ruger:-))))))
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Så herlig, dette må da være TURBOegget :-) Lykke til som ruger.
nina er gravid;) Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 henger meg på her ..turbo egget hørtes jo artig ut ..lykke til ..er nok din tur nå..klem
Gjest Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Hehe... måtte bare skifte nick jeg Får virkelig håpe dette er turboegget da
Suretær Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Hallo!! Har vært borte noen dager, gratulerer som ruger! Hurra! Vi ligger jo skremmende tett, dette blir sinnsykt spennende. Jeg har ganske store menssmerter som kommer og går, håper ikke det er noe dårlig tegn.. Blir jo helt nervøs av mindre.. Lykke til ! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå