Gå til innhold

Andre bittelille milepæl.....

lita78ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

....blodprøven viste fin stigning! Fra 32 på torsdag til 180 på mandag:-) På 4 dager skal vel verdien ha doblet seg to ganger, skal den ikke??

Så da håper jeg på klare og tydelige symptomer snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres lovende ut !!!

Kjempe gode nyheter!!! Stemmer det at den skal dobles etter 2 dager!!!! :)

Gratulerer så mye!! Tenker dette går veien for oss :):):)

Klem

Skrevet

Hei.. gratulerer så mye med kjempe fin stigning.. vi krysser fingre nå!!!

Skrevet

Hei lita78:-)))

Har tenkt på deg de siste dagene og ble veldig glad da jeg så denne tråden:-)))))) Så gøy å høre at du har fin stigning. Håper du snart får masse symptomer. Krysser fingrene for at alt går bra nå framover.

Skrevet

Ble utrolig glad over resultatet selvfølgelig, men klarer ikke la være å bekymre meg...uff, det er vondt å gå sånn....

Om ikke noe spesielt skjer blir det UL 2 oktober. To uker igjen i morra.... To laaaaange uker!

Skrevet

Da har vi jo ul samme dag:-))) Skjønner godt du er bekymret. Er ganske tilbakeholden her også med jubel. Vil gjennom ul først og se om alt er som det skal der inne. Blir jo en spennende torsdag for oss da:-)))))))

Skrevet

Det høres ut som en bra stigning. Dette går bra! :-)

Skrevet

Dette går bra, lita!!! Åh, nå ble jeg virkelig glad på dine vegne!!! HURRA!!

Klem

Skrevet

Åååååååååååååååå så bra! Flott hcg-stigning lita78, dette går veien! Lykke til de neste ukene, jeg venter spent på oppdatering etter UL :-)

Stor klem

Skrevet

Dette skal gå veien Lita !

Gratulerer med flott stigning !

Klem :o)

Skrevet

Gratulerer så masse lita78!!! Det var jo det jeg sa, det skulle gå veien denne gangen! Stigningen skal fortsette den, bare vent, det skal gå bra! God klem til deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...