Gå til innhold

Babycall

Maddie&prinsen + knøtt på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på hvilken babycall dere har og hvor mye den koster? Er dere fornøyd?

Blir veldig glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Philips AVENT sin. Den til 999,-. Men koster alt fra 800,- og oppover andre steder. Veldig fornøyd egentlig. Men skal selge den på finn.no nå, fordi jeg vil ha den med musikk og temperaturviser. Den er hakket dyrere og koster 1499,- på Barnas Hus. Synes babyenheten kunne hatt litt lenger batterikapasitet når den ikke står i laderen, men ellers fornøyd!!:)

Skrevet

jeg har også philips avent (den til 999,-), Er veldig fornøyd med den. Har opplevd noen ganger at jeg hører jenta gråte fra rommet sitt et sekund før selve babycallen reagerer, men den er nokså presis:)

Skrevet

Hmm... får ikke opp linken, men kan jo mulig være den. Hadde jo vært genialt om den fantes til 999,- :) Men kanskje de ikke selger den typen lenger, siden det ikke kommer opp via linken...

Skrevet

Vi har top com. Kjøpte den på clas ohlson for 300,- , eller noe sånt. Mange naboer her som har den, og er veldig fornøyde. Vi er egentlig også fornøyde. Den har veldig god rekkevidde -noe som vi så på som et pluss. Men vi tenkte jo ikke på at jo lenger rekkevidde den har, jo flere andre fanger den opp! Så har hørt noen nabounger skrike, ja.. Men heldigvis mange kanaler, så klarte å finne en som ikke noen i nærheten brukte..Så det er jo et hensyn å ta! ;o)

Skrevet

Vi har super nova og er ikke veldig fornøyd. Det slår inn en del støy innimellom. Men det vi er mest misfornøyd med er at når det er slutt på batteri i baby unit så piper også denne. Ikke morsomt når babyen har sovnet. Synes også den tar dårlig opp lyd når den ikke ligger helt inntil babyen. Og det kan den jo ikke når babyen begynner å gripe etter den.

Skrevet

Styr unna topcom 1010.

Den har jeg kjøpt og fungerer utrolig dårlig. Virker kun når babyenheten har strømkabel i seg, og foreldreenheten virker kun når IKKE strømkabelen står i, så dette er en dårlig løsning.

Jeg kjøpte den på en nettbutikk billig og gidder ikke å reklamere da vi ikke har sånn veldig bruk for babycall. Men vil slett ikke anbefale den videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...